Časté dotazy
Potřebuji doporučení od praktického lékaře, když se objednávám na první konzultaci?
K úvodnímu, ani žádnému dalšímu vyšetření není potřeba doporučení od jiného lékaře.
Jsem pojištěn/a u zdravotní pojišťovny, s níž nemáte uzavřen smluvní vztah.
Veškerá vyšetření si v tomto případě hradíte sami, dle ceníku bodových hodnot za jednotlivá vyšetření VZP. Kompletní ceník výkonů, jež nejsou propláceny zdravotními pojišťovnami najdete zde.
Nemohu se dostavit na domluvené vyšetření, potřebuji se přeobjednat.
Dejte nám prosím včas vědět, nejlépe telefonicky na 266 090 174, abychom termín mohli uvolnit dalším pacientům. Volejte nejlépe v pondělí nebo čtvrtek od 08 do 14 hod, během pracovní doby asistentky.
Medikace mi nevystačí do příští kontroly.
S asistentkou lze domluvit vystavení a vyzvednutí receptu během její pracovní doby.
Zasíláte recepty poštou?
Ne, nezasíláme.
Potřebuji vyřídit pouze administrativní úkon (žádost o invalidní důchod, vystavení lékařské zprávy, vystavení receptů apod.).
Na administrativních úkonech se lze domlouvat se asistentkou, která požadavek vyřídí doktorům. S ní se pak také domluvíte na vyzvednutí dokumentů (zpráv, receptů...).
Poskytujete konzultace i v cizích jazycích?
Psychiatrickou péči poskytujeme v jazycích anglickém, německém a ruském.